3 דרכים להתמודדות עם כאב בזמן אימון

מתאמנים רבים חושבים שהופעת כאב בזמן אימון היא בהכרח סיבה להפסיק אותו. אבל האמת היא שישנם מספר דברים שניתן לעשות על מנת להתמודד עם הכאב ולהמשיך. מהן? הכל בסרטון הבא

בטח קרה לכם פעם בזמן אימון, שברגע שאתם מבצעים תרגיל ספציפי, משהו כואב וגורם לכם לחשוב שאולי כדאי להפסיק את האימון ולבוא ביום אחר. אז לאו דווקא. הנה שלושה פתרונות שאתם יכולים ליישם כדי להמנע מהכאב ולהמשיך באימון כרגיל.
הדבר הראשון שמומלץ לעשות ברגע שאתם נתקלים בכאב זה לשנות את הטכניקה או את צורת הביצוע של התרגיל. כלומר, אם ניקח לדוגמה תרגיל לחיצת כתפיים בעמידה, עם מוט, באחיזה רחבה – הדבר שאנחנו יכולים לשנות, במידה ואנחנו מרגישים כאב, זו האחיזה. אנחנו יכולים לצמצם את האחיזה ולהכניס קצת מרפקים.
אם זה לא עוזר, הדבר הבא שמומלץ לעשות זה להוריד את העומס. כלומר, אם אנחנו עושים את התרגיל עם 30 קילו, אז אפשר לרדת ל-25 קילו או ל-20 קילו.
אם גם זה לא עוזר, מומלץ לעבור לתרגיל דומה. למשל, אם עשינו לחיצת כתפיים עם מוט, אפשר לעבור ללחיצת כתפיים עם משקולות, או אולי בכלל לעבור לעשות לחיצת כתפיים במכונה.
ותזכרו טוב טוב, שכאב לא חייב לגרום להפסקת האימון.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות
גלילה לראש העמוד